God kväll

God kväll på er där ute!

Skriver ett kort inlägg nu.
Sonny sov midddag ett par timmar och när han hade varit vaken ett tag så försökte jag få honom att äta men han total vägrar. Men jag fick i han mat efter ett tag.

Sen efter de så gick vi upp till lekparken ett tag så han fick leka, men han är extremt mammig och blyg så han lekte inte så mycket.

Sen gick vi upp till mamma en sväng och drack en kopp kaffe. Följde med dom ut på en promenad med hunden och han fick bad(brr vad kallt).

När vi kom hem plockade jag fram godis åt mig och Sonny, men han tuggar ett tag på godisbitarna lägger dom sen på bordet och ska ta nya.
Innan jag la Sonny så fick han bada, men han ville inte så det blev ett snabbad för honom.

Han somnade direkt jag la honom, så nu sitter jag här och tar de lugnt.

Skriver mer imorgon.
God natt på er.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0