God morgon allihopa

God morgon på er där ute!

Nu sitter jag här med en kopp kaffe fast inte hemma utan jag är uppe hos mamma.
Är barnvakt då mamma och Bosse är på kryssning. Men det blev bara en hemma och det var den yngsta brodern. Och äldsta brodern förstås men han klarar ju sig själv.

Sonny sitter bredvid mig och kollar och han ska lyssna på 1.000.000 nollor med kapten röd.
Och sjunger med gör han i början.

Igår så gästbloggade brorsan på min blogg och som han skrev så fick jag plågas lite grann då han gjorde klar en tatuering på mitt ben igår.
Så nu är den i färg. Ni får se bild sen. Men färgerna är Lila, gul, grön och svart.

Nä nu måste jag ta och fixa fram frukost för nu börjar jag bli hungrig dessutom.

Skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0