God morgon allihopa

God morgon på er där ute!

Nu är vi uppe och vakna, eller ja vi har varit uppe sen kl 6.30. Så man har ju hunnit med lite grann nu på morgon som diskning och gjort mig själv iordning.

Känns konstigt nu när jag har börjat platta håret helt plötsligt varje dag, men det pga mina självlockar, inte roligt när lockarna går åt olika håll.
Och så har jag sminkat mig varje dag denna vecka, vet inte nå vad det har tagit åt mig.

Just ja, jag ställde mig på vågen hemma hos mamma här om dagen. Och jag blev glad när jag såg vad jag väger, men ska ner mer.
Men det värsta är ju att man ser det bara i ansiktet än så länge, det syns inte mycket men lite iaf.

Nej nu ska jag ta och ge Sonny frukost innan vi ska kolla vad han ska ha för klder idag, sen efter frukost så blir det lite mys innan vi går till dagis.

Älskar min son av hela mitt hjärta, han är mitt liv<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0