Hämtat Sonny från dagis

Hej på er där ute!

Nu har jag nyss kommit hem efter att ha hämtat Sonny på dagis.
Tidigare idag så följde jag med mamma till stan eftersom hon ville ha stöd på ett möte, men det visade sig att dom vi skulle träffa hade flyttat till andra lokaler, så mamma fick en ny tid istället.

Nyss så ringde jag chefen på Munkbogården och fick tid till sista introdagen. Så på onsdag ska jag jobba igen. Äntligen. Skönt ska det bli. Går 7-14 på onsdag. Skulle egentligen vara kväll, men som chefen sa så lär man sig ju mer på dagarna då det knappt händer nå eftermidddag/kväll.

Nej nu ska jag laga lite mat till oss, är grymt hungrig.
Sen ska vi höra med mamma om vi får komma över och smaka på kakan som jag och Philip bakade.

Skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0