Hello

Hej på er där ute!


Skriver ett snabbt inlägg nu då.
Idag har vi inte gjort så mycket.

Lillebror/morbror Henrik kom hit och vi drack lite kaffe. Sen gick vi upp och handlade lite grann. Vi blev sugna på fika:P
Så han bjöd oss på fika, de blev munk och weinerbröd.

Och Henrik fick äta hos oss idag. Gjorde potatisgratäng och fläskfilé*mums*.

Sen har jag diskat och städat i vanlig ordning.

Efter det så gick vi ut och sparkade lite boll och tog med katten ut. Men han var väldigt fjantig. Bara stod och skrek och försökte hoppa upp på grannens balkong:P.

Nej nu får det bli tv:n måste ju kolla på Big Brother. Hoppas Hanna W eller Jessica åker ur idag.
Det är dom mest irriterande människorna jag har sett.

Aja skriver mer imorgon.

Tack älskade Lillebror/morbror För att du har umgåtts med oss idag.
Vi älskar dig<3.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: gayhenke

Varse :) älskar er också<3

2012-03-04 @ 22:20:35
URL: http://gayhenke.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Alice

Precis, de skulle bara pröva på att vara ensamstående EN dag ska de få se hur de är! Då ska de fan inte klaga sen. är jag förkyld, trött hängig, ont i magen eller vafan som helst ja då måste jag ta hand om Alice iallafall. Men de som har partnern ja de sitter och klagar på att ååh jag har så ont i magen och partnern hjälper inte till, blir så arg jag är så jävla hungrig inte fan får man mat heller! De är väl bara gå och göra sig en macka då, eller vill de byta med mig kanske?! nej skulle inte tro de. De har varit sjuka max 2 dagar och de klagar sönder! Blir så lack

2012-03-05 @ 12:43:56
URL: http://mammawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0