I´m Back

Hej på er där ute!

Nu är jag tillbaka igen, har inte riktigt haft tid och ork till att skriva på bloggen.

Sonny har varit hemma i princip hela denna vecka pga öroninflammation och feber.
Hade tänkt haft han hemma idag men han är piggare nu så jag gick till dagis med honom idag.

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och lyssnar på musik och funderar lite.
På måndag ska jag ringa chefen där jag har haft intro och säga att jag kan gå intro igen.

Ja vad ska man skriva mer då, har inte den blekaste om vad jag ska skriva faktiskt, vill få gång min stationära dator så jag kommer åt alla bilder på Sonny.

Jag skriver mer senare när jag vet vad jag ska skriva.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0