Jag är inte död har bara inte orkat.....

Hej på er där ute!

Jag har inte dött har bara inte orkat skriva denna vecka.

Förra fredagen så fick jag ont i halsen och börja hosta och gick med det fram tills i torsdags, ringde vc och fick komma upp.
Fick träffa en distriktsköterska då. Dom kollade i halsen och det var lite rött och svullet.
Dom tog CRP prov alltså snabb sänka, för att se om det är nån infektion i kroppen.
Detta ska ligga på mellan 5 och 8 för att vara normalt. Mitt låg på 51 i torsdags.
Så denna sköterska bokade in mig på fredagen så dom fick göra CRP igen och så jag fick träffa läkaren.

Och igår låg de på 75. Så jag fick pencillin och hostmedicin igår. Så jag känner mig faktiskt piggare idag.
Jo och igår började väl Sonny hosta. Stackars liten. Förkyld är han.


Nu  till annat. Jag ringde en enhetschef på ett äldreboende nu i veckan och frågade om jag kunde få gå intro hos dom. Så jag jobbar tre dagar nästa vecka:)
Guud vad skönt de ska bli:).

Nä nu ska jag kolla på melodifestivalen.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0