Kaffe som vanligt

Hej på er där ute!

Skriver ett kort inlägg nu medans Sonny sover middag.
Sitter självklart med en kaffe (ovanligt va).

När vi vaknade var min kl på telefon 6.30, kollade på TV vad kl var när vi klev upp.
Trodde faktiskt att telefon skulle ställa om sig själv men så var inte fallet, så kl var 7.30 när jag vaknade, så de blev nästan frukost på engång.

Tänkte då att vi skulle göra oss i ordning på en gång, men vi var på klädda runt 10 tiden, så lång tid brukar jag inte ta på mig. HMM.
Aja de kan ju vara skönt i bland.

När vi var klara så tog gick vi ut. Tog med ikeakassen och gick och kastade en j*vla massa reklam.
Sen gick vi till lekparken och var där 1,5 timme.
Så vi har ätit lunch och Sonny sover om sagt var, när han har vaknat så ska vi till lekparken igen.

Det är ju sånt härligt väder ute. Men vill ha varmare så man kan börja sola, eller iofs så kan man sola nu också iaf ansiktet och händerna*haha*.

Ikväll kommer det förmodligen upp bilder från dagen i lekparken.
Nej nu ska jag kolla runt lite på nätet och sen väcka Sonny så vi kan gå till lekparken igen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0