Kväller

Hej på er där ute!

Skriver väl lite grann nu.
Som sagt så har jag jobbat idag. Tog emot lite när klockan ringde imorse, ville inte upp. Klockan var ställd på 5.45 och när jag såg att kl var 5.50 så fick jag nästan lite brottom.
Sonny skulle ju börja kl 6.30 och jag kl 7. Så jag klev upp och gjorde mig iordning och Sonny han vaknade kl 6.05.

Fick på han kläder och vi gick till dagis, men lite drygt var det att gå med både vagn och cykel.
Var på jobbet 6.50, så det tog ca 10-15 min att cykla dessa tre kilometer som det är ut dit.

Dagen har gått fruktansvärt fort. Sonny slutade kl 15 idag, så jag hann cykla hem och lämna cykeln och hämta paraply för självklart så ska de regna när man slutar.

Sen gick jag upp och hämtade Sonny på dagis och sen till affären. Köpte hårfärg.
När vi kom hem så fixa vi min säng (bytte sängkläder).
Tog hand om disken, plockade upp Sonnys leksaker, dammsugade och torkade golven.

Sen blev det lite mos och korv och sen kom Henrik hit och hjälpte mig med hårfärgen.
Och nu så sitter jag här och Sonny sover.

Snart ska jag kolla på Sons of anarchy (bästa serien jag har sett tror jag).

Aja skriver mer imorgon.
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: lisse

vart jobbar du nånstans?=)

2012-03-28 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0