Kväller=)

Hej på er där ute!

Nu var det kväll, Sonny sover sen 19:15 ungefär.

Jo som jag skrev innan så blev det faktiskt städning, och jag bytte gardiner i köket och sovrummet, blev betydligt mycket bättre än innan.

Ja vad har vi gjort mer, ingenting faktiskt bara tagit det lugnt och nu på eftermiddag/kväll så kom Henrik hit och drack kaffe och fotograferade lite grann.

Men dom bilderna kommer i ett annat inlägg.

Och vad ska jag göra nu då, jo jag ska kolla på Sofias änglar och efter det så är det Sons of anarchy som jag har börjat kolla på.
Grymt bra serie faktiskt.

Nä nu brist på vad jag ska skriva hmm.
Skriver mer imorgon..

Men kommer ett inlägg efter detta med bara bilder:)

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0