Sonny hemma från dagis

Hej på er där ute!

Idag fick Sonny vara hemma från dagis pga hans hosta. Han har halv sovit lite sen kl 3 i natt och vaknade ordentligt vid halv sju ungefär.
Jag var jätte trött först när vi klev upp, men efter att vi hade duschat så piggnade jag till.

Så nu på morgonen så har vi hunnot med att diska och bytt sängkläder i båda sängarna.
Och jag har även plockat ögonbryna, platta håret och sminka mig. Inte ofta jag gör de, men kände att jag ville göra det idag.

Så nu känner jag mig snygg:P och fräsch.
Sonny sitter i mitt knä och lyssnar på Kapten Röd- 1.000.000 nollor. Hans favorit låt som enligt han heter "ajaj".

Snart ska jag kolla på våra bästa år och efter det ska jag kolla om jag har nå passande gardiner till köket eftersom jag har tröttnat på vita gardiner och ska även kolla till sovrummet.
Sen blir det städning om Sonny tillåter det förstås.

Igår kväll var min vän Vippan här och vi åt mat tillsammans (tack Vippan för den goda maten). Sen spelade vi bingolotto ihop. Jag vann inget med det gjorde däremot Vippan.
Sen kollade vi självklart på big brother. Och jag tycker fel person åkte tyckte Sipan kunde ha lämnat huset.
Aja, nu ska jag kolla på tv en sväng, men jag skriver nog senare ikväll.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0