Storhandlat

Hej på er där ute!

Idag så vakna vi vid halv åtta (kors i taket). Hade funderingar på att städa idag men orkade faktiskt inte. Så strax efter nio eller nå sånt skicka jag meddelande till mamma och undrade om hon ville följa med oss och fika, och de ville hon.

Så det blev en baguette med kycklingröra och kaffe till mig och mamma och Sonny fick en ostfralla och en festis.
Men trots detta så vägrade han äta, han åt lite frukost i morse men resten av dagen har han inte fått i sig mycket. Han tvär vägrar äta, men fick i sig lite grann när vi åt middag men det var ju inte mycket.

Sen på eftermiddagen så var vi upp till ica och skulle hämta ut ett paket med kläder (mamma och jag beställde tillsammans), dock så har det blivit nå fel i Örebro på posten där så vi hoppas på att kläderna kommer innan fredag.

Efter vi hade ätit middag så åkte vi in till stan så jag skulle få storhandla. Har även köpt tre par skor åt mig själv idag två par "converse" inte äkta då men iaf och ett par nya foppa tofflor så jag har på jobbet.

Just ja fick även tvätta på mammas tvättid. Men har egen tvätt tid på fredag igen (skönt).
Ja vad ska man hitta på nu då, jo jag ska ta mig lite kvällsfiak tror jag och kolla på sons of anarchy.
Sen blir det big brother och efter det så blir det sängen och hoppas på att Sonny sover hela natten.

Skriver mer imorgon.
Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0