Tankar ....

Nu sitter jag här igen med en massa tankar i huvudet.
Men jag vet inte själv hur jag ska formulera allt.

Läste en blogg en dag, och måste bara hålla med om att det är drygt att höra föräldrar som har partner gnälla över att de är så jobbigt med barnen när dom har en med sig hela tiden som kan ta över då och då.
Ja menar vi ensamstående mammorna måste fixa allt själv trotts ex magsjuka, feber osv. Vi får inte alltid den egentid man behöver men de är bara att gilla läget.

Men men nog om den biten.

Jag kan ju säga att trottsen en inte de roligaste just nå då Sonny vägrar äta mat, han äter jätte bra på dagis. Men hur ska jag får han att äta?? TIPS TACK!!


Den här veckan har varit ganska jobbig nu när jag har varit sjuk plus att Sonny börjar bli sjuk också. Så fort Sonny känner att det är något så blir han tio gånger värre en vanligt. Gör allt för att man ska försöka hålla honom sysselsatt känns de som men inget duger.

Vill träffa andra ensamstående föräldrar som vet hur de är och så man kan prata med varann osv.

Nej nu orkar jag inte skriva mer om detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0