Tar en kaffe i lugn och ro:)

Hej på er där ute!

Nu sitter jag här med en kaffe i lugn och ro.
Sonny sover middag, han var grymt trött men de förstår jag när man vaknar så tidigt som han gör.

Vid typ 11 ville Sonny sova men mamma ringde och sa att jag skulle komma upp med krykor åt henne. Dom var uppe vid lekparken, så då fick Sonny leka lite i samma veva.
Sen var vi in och handlade lite, sen gick vi hem och lagade mat.
Men som vanligt så vägra Sonny äta, så han får väl äta när han har vaknat istället då.

Sonny tvärslocknade när han fick lägga sig, så nu ska han få sova ett tag så kanske han är på bra humör sen.

När Sonny har vaknat så ska jag försöka få han att äta, sen går vi över till mamma/mormor ett tag.
Till kvällen vet jag inte vad jag ska göra, kanske hyra en film eller något, kanske sitta vid denna dator och häcka:P

När Sonny somnade så passade jag på att diska och vattna blommorna och sen hamnade jag här.
Men nu orkar jag inte skriva mer, så jag kanse skriver senare igen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0