Torsdag idag=)

Hej på er där ute!

Nu sitter jag här och skriver lite grann, Sonny står bredvid mig och tittar. Inget dagis idag då jag bara har 15 timmars.
Sitter som vanligt med kaffe så man vaknar till.
Snart lite tv, sen göra oss lite lunch sen hoppas på att Sonny vill sova middag och efter det så ska vi upp till en kompis och träffa dom så barnen får leka lite:)

Har inte varit och hälsat på dom sen dom flytta till hus så det ska bli kul att se deras hus.
Ja vad händer mer idag då, faktiskt inte så mycket mer. Blir mest lugnt.

Och så är det självklart fint väder, så nu vill jag att det ska bli ännu varmare ute så man kan börja sola igen, börjar känna mig ganska blek.

Ja men jag skriver nog mer ikväll om jag har tid.
Och till sist så tänkte jag bjuda på ett par bilder.



En glad lite prick:)


YEAH.


Och jag förstås:P


Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0