Fredag- Blondering pågår=)

Hej på er där ute igen!

Sitter nu med blondering i håret. Och precis druckit en kopp kaffe.
Ja vi var som sagt upp till affären och tog hunden med oss. Men fyy så varmt de var.
Hem och kollade lite på TV efter de och Sonny fick lite chips.

Sen var de dags för ännu en promenad med hunden och de var f*n lika varmt då.
Hem och kollade på lite mer tv sen fick Sonny puffar och fil.
Och två tallrikar med de åt han. Så han tycker nog verkligen om de.

Efter kvällsmaten så blev de dusch för Sonny och nu sover han.

Och nu börjar de klia i hårbotten. ÅHH.
Aja ska sitta ett tag till med detta i så de blir någon skillnad överhuvudtaget.
Efter att jag har sköljt ur detta så ska jag kolla lite på TV innan de är dags att lägga sig.

För imorgon 9:13 går våran buss till Ludvika marknaden. Och efter marknaden så följer mamma och pojkarna med hit och sover över hemma hos oss.
Då blir denna helg en familjehelg=) trevligt som bara den.
Ska höra med dom om vi ska se Eurovision imorgon. Men för mig är de ett måste att se finalen faktiskt.

Jag har inte kollat på de i veckan för att se vilka som har gått vidare, men jag vet att Loreen och Jedward har gått vidare iaf:)

Nej nu ska jag kolla runt lite innan jag ska skölja ur detta.
Men det kommer nog en före och efter bild men de får bli imorgon isåfall.

Älskar min familj<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0