Fredag- Städat

Hej på er!

Tänkte skriva ett inlägg också.
Ja nu var de fredag igen och jag jobbar inte förens på måndag kväll, men vet ju inte om jag blir utringd något i helgen.

Dagen började kl 7.15, men jag ville sova vidare, men de tyckte dock inte Sonny.
Klev upp och slog på TV:n åt Sonny, men han härjade bara runt och var på dåligt humör.
Eller ja hans humör började när vi skulle äta frukost. Han skrek och skulle inte ha nå. Men tog fram en sked åt honom, han brukar dricka youghurt men som sag så fick han en sked då blev de lite bättre iaf.

Gick till dagis och lämnade honom, skulle egentligen hem och städa direkt men har känt mig nere ett par dagar nu så de blev några tårar när jag kom hem.
Skicka sms till mamma och frågade om hon ville ha sällskap när hon skulle lämna harry hos en som skulle klippa honom så jag blev med dit och sen hem till mamma och drack kaffe och sen följde jag med upp till VC för mamma skulle ta prov.
Passade även på att springa in till barnmorskan och fixa minipiller, så de är bara att hämta ut dom.

Nu har jag börjat känt av pollen allergin, så ska ringa upp till VC nästa vecka så får dom göra allergi test på både mig och Sonny. Fick lov att be lillebrorsan om allergimedicin.
Kliar satan i ögonen och det bara rinner ur näsan och jag nyser, suck.

Aja efter att vi hade varit upp till VC så förljde jag med till mamma igen så jag kunde ta allergimedicinen sen drog jag hem och städade. Dammsugade av och torkade golv.
Så nu är de klart iaf.
Strax så ska jag hämta Sonny på dagis och sen in på affären sen hem, och fundera ut vad man ska äta idag.

funderar på om jag ska skriva en matsedel/lista om de blir lättare och göra så kanske. Så man slipper fundera vad man ska laga för mat och så man vet exakt vad man ska handla hem när man storhandlar.
Aja nog om det nu ska jag ta mig en till kopp kaffe och sätta mig ute på balkongen ett tag. Inte för att det är så speciellt fint väder idag men relativt skönt eller ja de blåser kallt.

Skriver kanske mer senare om min funderingar jag har nu igen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0