Fredag- Tvättdag

Hej på er där ute!

Blev aldrig nå mer inlägg igår.
Så skriver lite nu.
Först och främst tack för kommentaren min älskade lillebror.

Jo jag lade mig på soffan i går efter lunch med Sonny och jag lyckades sova en stund jag med. Och skönt var de.
Och när vi hade vaknat så fick vi främmade av en kompis. Trodde hon skulle ta med sig barnen men kom själv och de var lika trevligt det.

Efter hon hade åkt hem så lagade vi lite mat och efter de tog jag disken.
Mamma skrev och fråga vad vi gjorde så vi fick komma över dit en sväng.
Var hemma vid åtta igen och då lade jag Sonny och det tog ett tag innan han somnade. Men när han väl somnade så hoppade jag in i duschen.

Sen kom A över och vi kollade på Sons of Anarchy.
Efter de gick A hem och jag kollade på big brother och spela på telefon samtidigt.

Imorse blev jag väckt av att hemtelefon ringde kl 6.22. Trodde de var polen som ringde så jag skulle få jobba. Men det var nattpatrullen som frågade om jag hade tappat min plånbok. SÅ jag kolla men min var ju hemma så läste hon upp namn osv och det var ju min kompis plånbok samma förnamn och efternamn har vi. Så jag skickade iväg ett sms åt henne och berättade så hon skulle veta vart den är.

Men iaf så tänkte jag att vi kunde sova iaf 20 min till för vi skulle ner till tvättatugan till 7 men kunde inte somna om så det var strunt samma. Hann gå ner 2 ggr i tvättstugan innan vi skulle knalla iväg till dagis.

Kom hem och sprang ner i tvättstugan och umgåtts med mamma. Följde med mamma upp på byn tidigare, sen skyndade jag mig ner i tvättstugan och fixade sen upp till mamma och åt ostfrallor.
Och plockade sen ner hennes ögonbryn lite.
Sen ner och fixa det sista i tvättstugan.

Och nu kommer det roligaste, när jag var klar i tvättstugan så gick jag över till mamma igen, Henrik fick göra om piercingen i läppen på mig, så nu har jag en stav där igen.
Och det räckte typ bara att vika över läppen  på nålen så var de klart.
Det gjorde inte så ont som första gången jag gjorde de.

Ja och nu då Sonny springer runt med en tom tvättkorg och stannar till och kollar på TV emellan åt och jag funderar på vad vi ska äta för mat.

Men jag skriver nog senare igen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: GayHenke

vsg:) kram kram

2012-05-12 @ 09:24:00
URL: http://gayhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0