Fredag- Varmt som f*n

God eftermiddag på er!

Nu är vi hemma efter en dag inne i Ludvika. Eller ja vi kom hem för ca 2 timmar sen.
Gick runt på stan ett tag och hittade en keps åt Sonny. Först ville han inte ha den på sig alls men nu vill han ha den på sig inne också. Favorit?
Jo jag hittade en påse till vagnen som man hänger på styret.

Sen gick vi igenom marknaden en snabbvända efter som vi ska dit imorgon också.
Gick till badhuset och badade lite och självklart så såg mamma solariet så vi solade i omgångar.
Och ni tänker säkert. Hallå det är ju sol ute nu?
Då säger jag, Och bränner på bättre nu plus att jag har svårt att få färg på låren.
När jag hade solat klart så gjorde vi oss i ordning för att gå och äta. Och då blev det Mc donalds och till min förvåning så åt Sonny faktiskt av hamburgaren också. De gjorde han inte sist.

Sen tog vi oss en snabb vända till genom marknaden och då somnade Sonny. Och vi tog bussen  hem vid 14 tiden och Sonny vaknade när vi nästan var hemma.

Så vi gick hem och tog de lugnt ett tag innan vi skulle gå och handla på affären.
Så vi tog med oss hunden och gick upp och handlade snabbt.

Och ikväll så lägger jag i blondering i håret. För sent att ångra sig nu när jag redan har köpt det. Men ska inte ha så jätte ljust bara de blir lite ljusare än vad det är nu.

Nej nu ska jag ta en kaffe och sätta mig på balkongen, just nu är det ca 28 grader ute.
 Och sen ge Harry mat.

Skriver kanske senare i kväll.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0