Funderingar om allt

Hej skriver igen!

Skriver nu bara för jag har så mycet funderingar och tankar. Men vissa tankar vill jag inte skriva om här ännu.

Ja vad har jag nu för funderingar, allt möjligt faktiskt. Allt mellan himmel och jord.
Jag funderar mycket på de här med Sonnys pappa just nu. Jag har skrivit till honom och frågat om han vill träffa sin son men får absolut ingea svar alls så jag får väl vänta på att han ska höra av sig när han vill de.

Men lite jobbigt då Sonny går runt och frågar efter sin pappa och springer med sin leksakstelefon och "pratar med pappa".

De är så mycket som snurrar i mitt huvud nu. Vissa dagar känner jag mig totalt värdelös och kan sätta mig och gråta.
Som i tidigare inlägg om funderingar så tänker jag mycket på pappa. Men jag bad honom att dra åt helvete för han bryr sig bara om sin "andra familj", fast han ej har barn med henne. Men iofs hennes barn är ju vuxna och då behöver han inte bry sig. Usch vad jag känner mig elak när jag skriver så, men de är sånt som finns i mitt huvud just nu.
Om han bara kunde bry sig om oss eller iaf mina bröder och visa att han vill träffa dom osv. Och att han vill träffa sitt barnbarn. Men nej han tycker väl att han är för ung för att vara morfar.
Jag vill ha tillbaka pappa som han var innan han träffa sin nuvarande som han har varit tsm med i ca 7 år eller vad de nu är.
Han förändrades när han började träffa henne.
Jag saknar min pappa, men men jag får väl ta de som de är, jag har min mamma och mina syskon och min son.

Ibland kommer tankar upp om att jag vill flytta ner till Skåne, men jag kan inte flytta så långt. Men jag har ju vänner där nere. Skulle bli glad bara jag kom från denna by som jag bor i nu.
Men måste ju bli klar med USK utbildningen först och främst.
Hoppas verkligen att jag klarar de sista till hösten.

Funderar även på att ta kontakt med psykologen igen men jag vet inte. Eller ringa och prata med BVC psykologen som jag skulle träffat i februari men hon kom aldrig och hon skulle fixa ny tid men har inte hört nå av henne sen dess.

Nej nog om mina funderingar nu.
Avslutar detta inlägg med denna bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0