Funderingar på...........

Att flytta från Smedejbacken.
Ja jag har då funderingar på att flytta från Smedejbacken. Jag har bott här i lite mer än 8 år och så länge har jag inte bott någon annanstans. Men har känt ett bra tag nu att jag vill här ifrån.
Har tröttnat på Smb nu vill inte bo här.

Vill börja om på nytt med min son någon annanstans. Skaffa kompisar någon annanstans. Känner mig så fruktansvärt ensam här i SMB, det finns två stycken jag umgås med här och det är A och Lisse.
Det är skönt att jag har dom här iaf.  Kan prata med dom om allt utan att andra får reda på de och jag vet att dom finns här för mig och lyssnar om jag vill prata av mig. Är så glad över det.

Ja och vad funderar man mer på.
Jo jag funderar fortfarande över min pappa. Men ringde honom förra veckan och bad han hjälpa mamma med mina bröder. MEN hans förbannade jävla jobb går före allt... Så nu har jag gett upp hoppet om att få tillbaka min pappa som han var innan. Nu orkar jag inte det nå mer. Jag har min mamma och mina syskon och min underbara son.


Nej nå mer funderingar har jag inte nu, men hinner nog komma en hel del funderingar...
SÅ nu blir de inge mer bloggande förens ikväll när allt är lugnt här:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så fint skrivet tack så mycket för dom orden!

2012-05-21 @ 13:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0