Lördag- Kväller

God kväll på er där ute!

Jag vet det var inte många timmar sen jag skrev men nu skriver jag igen=)

Har precis duschat och väntar på att mamma ska komma tillbaka för hon är på promenad men Harry.
Skulle till och dammsuga innan men som sagt så är ju dammsugar foten trasig och nu har den gått av igen. Men själva röret till foten (korta delen som sitter på foten) Sitter fast i själva dammsugar röret sitter fast!!!!! SUCK säger jag bara, blir så förbannad och jag kan ju säga att det blev några ramsor när jag inte fick bort den från röret.

Och nu ska jag snart ta mig en kaffe och efter kaffet får de bli ett glas vin.

Imorgon är de morsdag och jag har ingen aning om vad jag ska ge mamma men de löser sig hoppas jag.

Nej nu avrundar jag detta inlägg och tar mig en kopp kaffe och sätter mig på balkongen=)

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0