Lördag- Kväller

Hej på er där ute!

Nu skriver jag igen fast jag knappt har nå att skriva.
När Sonny vaknade så var vi som sagt upp på byn och handlade lite.
Sen hem och lagade lite mat åt mig, Sonny och A.

Det blev kött och potatisgratäng och gott var de kan jag lova.
Sen var det ju bara att diska undan, igen.
Ja sen efter det så kom Henrik, Richard och Ronja över en vända så Henrik och jag drack lite kaffe.

Och vad hände sen då, jo när dom gick hem så var Sonny vaken ett tag till sen ville han sova så nu har han sovit drygt 1,5 timme och jag har hunnit duscha.
Nu vill jag bara att min huvudvärk ska släppa, men jag får väl ta mig en till treo.

Ja och vad ska man hitta på nu, bara ta de lugnt och hoppas på att huvudvärken släpper.

Nej nu ska jag inte skriva nå mer idag, eller de kanske blir ett till inlägg. Vem vet.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0