Lördag- Sonny sover middag

Hej på er där ute!

Skriver lite nu då medans Sonny sover middag.
Ja vad har vi gjort inte mycket faktiskt.

Vaknade av att Sonny sparkade och slog mig och drog mig även i håret.
Han är trotsig som bara den just nu och igår och idag så har han varit på världens jävligaste humör *undra vem han har fått de från*
Vi gick över till mamma en sväng men gick efter ca 30 min då Sonny var hur sur och grinig som helst.
Skrek och hade sigoch inget dög åt han.

Hem och lagade lite mat åt honom, men de ville han inte ha förens jag gick ut i från köket då åt han.
Så jag gick in till köket när han hade lugnat ner sig. Efter lunchen så kollade han på TV och somnade så nu sover han.

När Sonny har vaknat så ska vi gå upp på byn och handla lite och hoppas på att det är uppehåll när vi går.


Min tatuering läker jätte fint och så fort de är helt läkt så ska vi fortsätta på den och hoppas på att de inte blev som nu. Blev svullen och fick ett blåmärke, men vi kom på att de var efter att han hade setat med handen och tryckt där när han tatuerade mig.

Nej nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar.
Föresten, vad vill NI läsa om, har NI några frågor?

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0