Lördag- Trött och tråkig dag

Hej på er där ute!

Skriver ett kort inlägg eller ja de blir väl som vanligt.
Sonny har en ny favoritlåt. Och jag tror dom flesta känner igen den, "Cartoons- Witch Doctor).
Och den lyssnar han på nu.

Ja vad gjorde vi mer efter allt igår, ingenting faktiskt tog de bara lugnt och gosade lite.
Sonny lade sig kl 20 igår och somnade nästan på engång och han har sovit hela natten i sin säng. Måste säga att de var ju skönt, men inte är jag utvilad för de, vi klev upp 7.30 och efter vi hade ätit frukost så la jag mig på soffan och Sonny satt på min mage och jag lyckades somna igen.
Vad är detta??

Aja iaf så vaknade jag ju som sagt och tänkte de att här kan jag ju inte ligga hela dagen, så jag gick upp och diskade och satte på lite kaffe så kanske jag vaknar till.


Men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på idag faktiskt, inte så kul väder idag heller så jag hoppas att det blir finare på eftermiddagen. Så man kan knalla upp till lekparken.

Och jag vet inte vad jag ska laga för mat heller, drygt.

Nä jag skriver nog senare igen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

ja man mår verkligen dåligt lång in i hjärtat :(

2012-05-12 @ 14:37:50
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0