Måndag- Härligt väder

Hej på er där ute!

Skriver ett kort inlägg nu då.
Lämnade Sonny på dagis för ca 1 timme sen. Han fick börja elva idag för att jag börjar på em och Henrik ska hämta honom på dagis idag.

Börjar jobba om 4 timmar och innan de ska jag bara ta de lugnt och plocka mammas ögonbryn när hon hör av sig.

Innan vi gick till dagis så var vi över till mamma och jag tog lite nagellack och hoppas på att jag kan låta bli naglarna.
Och nu då väntar jag på att mamma ska höra av sig om att hon kommit hem för hon är på uvs*utvecklings samtal*.

Så när hon hör av sig så ska jag över dit. Men ska packa iordning de jag ska ha till jobbet.

Så vi får se om jag skriver mer idag eller om de bli i morrn.

Tack Henrik för att du ställer upp och hjälper mig<3

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0