Måndag- Kväll

Godkväll på er där ute!

Skriver ett kort inlägg nu då.
Och som jag skrev igår så mår jag inte, men jag är deppig över att jag inte träffar min pappa något och att han inte hör av sig till mig.

Men men jag får leva med det tills den dagen han vill.

Så dagen idag då, jo jag gick och lämnade Sonny på dagis, sen upp till mamma en sväng och Richard följde med mig hem. Och då städade jag igen:P
Både dammsugat och torkat golven.
Sen kom Henrik hit och efter ett tag så kom Alex och Philip hit. Så hela syskon klanen var samlad.

Sen var jag upp och hämtade Sonny. Och hem efter de. Satt och pratade lite.
Sen var de bara att laga mat åt alla.
Blev spagetti och köttfärssås. Fast lite udda köttfärssås. Såsen var gjord av beasås. Gott var de iaf.
Och pojkarna tyckte att de var rätt okej.

Och nu då jo Philip spelar draw something mot mig. Och Alex blir sur för att de inte finns till hans mobil.
Och Henke han står i duschen.
Så snart ska jag kolla på  Sons of Anarchy.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0