Måndag- Kväller

Hej igen på er där ute!

Skriver lite kort igen då!
Gick och hämtade Sonny vid två tiden. Efter de gick vi till apoteket och jag hämtade ut mina mini-piller. Sen in på affären och jag lyckades komma på vad vi skulle äta så idag fick det bli makaronigratäng. Och gott var de må jag säga.

Kom hem och slog igång TV en sväng, sen började jag laga mat efter maten så gjorde vi inte så mycket. Tog de lugnt och diskade undan efter maten. Men efter de så bröt jag ihop av olika anledningar. En av dessa var att de är väldigt tufft att vara ensamstående och en annan anledning var att de händer mycket runt i kring nu som jag inte mår bra av. Och ni som undrar Jag kommer inte berätta vad de är.

Men men de gick över tillslut och vi tog oss en promenad med hunden och gick upp och köpte oss en varsin glass.
Sen gick vi hemmåt och när vi kom hem så var de självklart Sonnys favorit program Jake och piraterna. Så han fick kolla klart på de sen fick han kvällsmat och efter det så var de duschen och sen sängen.
Och nu sover han som en stock i sin säng och jag har duschat så snart blir det till att sätta sig i soffan och kolla på Big Brother och äta lite kanske.

Så vad händer imorgon då? Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på men jag hoppas på finare väder så man kan gå upp till lekparken. Och sen kanske träffa Carro och Sebastian om dom vill de förstås!?
Vi kanske åker in till stan under dagen och träffar mamma en sväng, eller så kanske hon kommer hit och träffar oss. Jag vet inte än hur de blir.

Nej nu avrundar jag detta inlägg och säger god natt.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3. Och jag älskar min mamma och mina bröder<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0