Måndag- regnig dag

Hej på er där ute!

Idag var de då inget varmt väder precis. Det har blåst och regnat på förmiddagen, så passade på att gå ut på en promenad med hunden. Tycker så synd om honom när de är varmt ute.
Trodde Sonny skulle sova iaf till klockan 7 imorse men han bestämmde sig för att vakna runt 6 tiden idag också. Jippie vad kul det är med morgon pigga barn.

Men jag kom inte ur sängen förens kl 7. Var så trött när jag vaknade så jag fattar de knappt själv.
Och förkyld börjar jag bli också.
Iaf så klev vi upp vid 7, kollade på lite TV innan vi åt frukost och efter frukosten så diskade jag undan lite sen gjorde vi oss iordning och gick ut med Harry innan de var dags att gå till dagis och vi tog sällskap till dagis med Carro och Sebastian. Trevligt var de. Så fick man någon att prata med också.

Innan jag gick hem så var jag in och handlade lite. Tänkte köpa en fönsterskrapa först men fuskade och köpte tvättlappar till fönstrena istället haha:).
Så när jag var hemma så gjorde jag rent fönstrena och dammsugade av lite snabbt. Orkade inte torka golven idag så de får bli på Onsdag istället.

Och så har jag självklart druckit kaffe och kollat lite på TV.
Nu sitter jag och funderar på vad vi ska äta för mat idag, men kommer inte på nå gott just nu.
Men ska iaf hämta Sonny på dagis om en timme så jag hinner ju fundera ett tag till.
När jag hämtar Sonny så ska vi in på apoteket och sen affärn om jag kommer på något som vi ska äta, men måste ändå in. Är sugen på att baka lite, men vet inte vad jag vill baka.

Nej jag skriver mer senare.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0