Måndag- Sonny på dagis

Hej på er där ute!

Nu sitter jag här igen, Sonny var så pass pigg så han fick vara på dagis idag.
Och jag har träffat min älskade mamma idag och mina bröder kommer ner när dom har slutat skolan så jag får träffa dom också, och då blir även Sonny glad om han får träffa sin Alle och Ille.

Så vad har vi gjort sen mamma kom hit då. Vi drack kaffe och åt frukost när mamma/momo kom hit, efter det kollade Sonny på TV innan de var dags att gå till dagis. Mamma följde med upp och på vägen hem tog vi oss en omväg hem, så vi fick oss en liten promenad och så att Harry fick bada lite.
Kom hem och drack lite kaffe, sen tog vi oss en promenad till upp på byn och fixade lite och handlade.

Och nu sitter jag här och skriver lite grann.
Men nu ska jag ut på balkongen ett sväng, så jag skriver sen igen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0