Onsdag- kväller

Hej på er där ute!

Skriver ett kort inlägg så här på kvällskvisten!

Idag har det varit ett riktigt härligt väder.
Väntade som sagt in Alex innan jag gick och hämtade Sonny, sen gick vi upp till skolan och väntade på att Philip skulle sluta.
Så följde jag med dom och väntade på bussen som dom skulle åka med.
Sen gick vi hem och kollade lite på TV och så kom Richard och Ronja ner en sväng när dom hade slutat skolan så jag passade på att springa ut med hunden innan dom gick.

Efter de så lagade jag mat åt mig och Sonny, efter maten så diskade jag undan.
Sen mötte vi upp Carro och Sebastian och gick upp till lekparken så dom fick leka av sig och dom lekte bra med varann idag också och jagade varann och sprang runt och skratta.
Härligt att se barnen så glada:)
Sen gick vi in på affären och sen hem och hämtade hunden och dom blev med på en promenad idag också.

Så härligt att lära känna ny kompisar:)

När vi kom hem så fick Sonny kvällsmat och fick duscha innan han lade sig.
Och jag har hunnit duscha nu på kvällen och varit ut med hunden och haft främmande.

Och nu är de dags för någon kvällsmacka och Big Brother, sen sängen då vi måste upp i tid för vi har tvättstugan imorrn och kl 7.30 så kommer mamma hit. Då ska kaffe vara klart minsann:)

Skriver mer imorgon.

God natt på er=)

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0