Onsdag- Morgon

God morgon på er där ute!

Våran dag började när Sonny vaknade strax före halv sju imorse. Men vi låg kvar i sängen till 6.40 ungefär. Sen var de bara att kliva upp tyckte Sonny. Så slog på TVn åt honom. Vi åt frukost vid 7. Efter frukost så blev de Sonnys favorit program Jake och piraterna. Så jag passade på att diska undan och dammsuga av lite snabbt eftersom jag inte har dammsugat sen i Måndags
Så nu känner jag mig ganska flitig kan jag säga.

Det är inte ofta jag har så här mycket tid över på morgonen dom dagar Sonny ska till dagis.
Så om ca 30 min s ska vi går till dagis och Carro och Sebastian går samtidigt och självklart får hunden följa med:)

Ja vad händer resten av dagen då? Tror det blir dammsugning en gång till och torkning av golv. Annars vet jag inte. Men mamma och mina syskon kommer hit och ska sova här eftersom Alex ska in på operation imorgon i Falun.
Så kanske vi går till lekparken en sväng om Carro och Sebastian vill följa med upp:)

Nej nu avrundar jag detta inlägg för nu ska jag byta blöja på Sonny och få på han nå kläder.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0