Onsdag- städat

Hej igen på er där ute!

Nu lånar jag mammas dator för hon tog med den hit så jag tänkte jag skulle passa på att testa den:P. Guud vilken bra dator måste jag säga. Vill också ha en sån här dator.

Aja iaf så tog vi sällskap med Carro och Sebastian till dagis och dom börja härja med varann direkt, roliga dom två haha.
Sen gick vi in på affären innan vi gick hem till mi och drack lite kaffe eller ja ganska mycket kaffe och så satt vi och prata om allt.
Sen när hon gick hem skulle jag till och börja städa då fick jag  ett sms av mamma att jag skulle sätta på kaffe haha. Så vi drack lite kaffe sen gick mamma och skulle fixa lite.

Så nu har jag dammsugat igen och även torkat golvena:) flitigt värre för mig:) så strax ska jag ta mig en promenad med hunden innan de är dags att hämta Sonny på dagis och så kommer pojkarna hit när dom slutar skolan.

Så idag blir vi många som ska äta hemma hos mig, men alltid kul med sällskap:)
Nej nu avrundar jag detta med att säga att jag skriver kanske mer ikväll:)

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0