Onsdag- Städdag

Hej på er där ute på denna soliga dag!

Nu skriver jag igen.
Men tar en kort sumering av går dagen först.

Mamma kom ju som sagt hit vi ca 9.30 Och vi drack lite kaffe, sen upp på byn för jag skulle på möte och ner till banken. Så mamma stannade i lekparken med Sonny medans jag sprang ner till banken.
MEN banken hade stängt igår pga då datafel (eller något)!
 Så upp till lekparken igen och väntade på att kl skulle bli 11 så jag fick gå på möte.

Efter mötet så gick vi hem och lagade lite lunch och sen hade jag tänkt att Sonny skulle sova middag, men han ville inte så han var vaken hela dagen igår.
När mamma och pojkarna åkte hem så gick vi hem så Sonny skulle få äta lite igen eftersom han knappt åt lunch. Men förstår honom för jag kan inte heller äta mycket när de är varmt ut.

Vid fyra tiden kom Lisse hit eftersom hennes son hande sprungit ner i sjön med skor så han gick barfota och ville inte gå mer. Så dom kom hit i väntan på att hennes gubbe skulle komma och hämta dom.

Vid fem tiden så gick vi ut och mötte Carro och hennes son Sebastian så gick vi upp till lekparken så barnen fick leka och vi satt och prata. Hon är väldigt trevlig och snäll.
Vi var i lekparken ca 1,5 timme och efter det så följde dom med ut på en promenad med vovven.

Sen var det bara att duscha av Sonny och lägga honom och han tvärslocknade.
Och jag tog det lugnt och unade mig ett bad och skönt var det.
Sen blev det TV resten av kvällen.


Våran dag började 7:13 idag 2 minuter innan klockan skulle ringa. Upp och slog på TV:n ett tag innan de var dags för frukost.
Efter frukosten så diskade jag undan och gjorde mig iordning.
Klädde på Sonny och tog med hunden och gick ut och mötte Carro och Sebastian och knallade i väg till dagis med barnen.

Gick med Carro till hennes praktikplats och sen gick jag hem och lämnade hunden och sen ner på byn igen för att springa in på banken och fixa de jag skulle ha gjort igår.

Och nu har jag hunnit med att dammsuga och torka golv. Och strax ska jag ut med hunden så han får göra sitt igen och sen hem och vänta på att lillebror ska komma hit och vänta på andra lillebrodern och sen upp och hämta Sonny på dagis.

Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Kanske vi går upp till lekparken om man får sällskap av någon:)

Ne nu springa ut med hunden en snabbsväng.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0