Onsdag- Tråkigt väder= städ

Hej på er där ute!

Lill lördag idag eller vad säger ni.
Har nyss kommit hem efter att ha lämnat Sonny på dagis och handlat lite grann.
Och idag så regnar de självklart så idag står det damma och dammsuga på schemat. Kul eller inte.

Ja vad hände mer igår då, jo vi var som sagt upp till lekparken på förmiddagen så Sonny fick leka, var där ca 1,5 timme sen hem och skulle äta lunch, men innan lunchen fick vi främmande och jag fick två rosor:).

Efter vi hade ätit så tänkte jag att jag skulle sova med Sonny en stund men jagh kunde inte somna så jag låg bara och vila lite.

När Sonny hade vaknat så satte igång med våffelsmeten och började grädda våfflor. Och efter detta och disken så gick vi upp till lekparken igen.

Och sen var de dags att sova för Sonny, så jag tog mig en jätte varm dusch och stog länge där. Vet inte vad det är med mig har börjat frysa som bara den igen. Jag brukar inte vara kall om händerna men de var jag igår.

Efter duschen så kolla jag på TV. Och grät en skvätt till Sons of Anarchy. Som vanligt med andra ord.

Imorse ville jag inte alls kliva upp men Sonny han är morgonpigg han. Han vaknade vid 6 som vanligt och ville upp. Jag har varit morgonpigg en gång i tiden, men sen Sonny har börjat sovit på nätterna så är jag jätte trött när jag får sova dom timmarna jag har gjort tidigare.

Nej skriver mer senare ska sätta igång och städa innan jag ska slänga mig i soffan ett tag.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0