Söndag - Kväll

God kväll på er!

Nu sitter jag här igen.
Dagen idag har varit seg och en tråkig dag pga en j*vla massa som har hänt, men vill inte skriva om de än..
Och idag har Sonny sagt mormor för första gången. Momo säger han och Mamma/mormor blev överlycklig. Då hon har tjatat på honom hur länge som helst att han ska säga mormor och nu gör han äntligen de:P

Ja de blev ingen utedag idag pga allt som har hänt, mår dåligt över det som hänt.

Men nu iaf så ska jag slå på en kanna kaffe tror jag och vänta på främmande och kolla på big brother live.
Sen är de väl sängen som gäller för Sonny ska till dagis imorrn och jag ska städa (ovanligt va?)

Nej jag skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0