Söndag- kväller

God kväll på er där ute!

Skriver väl lite igen då. Dagen har rullat på idag tycker jag trots att det har varit en tråkig dag. Både jag, Henke och Sonny har varit jätte trötta idag.
Vid 11 tiden så gick vi upp till affären och Sonny somnade i vagnen och fortsatte sova när vi kom hem. Så han vaknade till vid 13 tiden igen. Men man får faktiskt sova när man är sjuk.
Och med tanke på att han somnade innan lunch så blev de en sen lunch för oss idag.
Men Sonny åt knappt något, men det har varit kvavt ute idag och inne också för den delen.

Sen Efter att vi hade ätit så bad jag Henke gå ut med hunden och sen drack vi lite kaffe.
Och efter kaffe så kom Marita och hämtade honom då han skulle hem till pappa. Och jag säger så här usch vad tomt det blev och lite ledsen blev jag också.
Men men så kan de vara.

Efter att Henke hade åkt så kollade vi lite på TV innan jag satte igång med middagen och lika då så åt Sonny knappt något. Men han har fått i sig vätska idag iaf.
Sen efter ett tag så tog vi en lite längre promenad med hunden och det var så kvavt så Harry (hunden) flåsade hela vägen hem.
Så vi skyndade oss hem så han skulle kunna dricka vatten.

När vi kom hem så städade jag undan och dammsög lite snabbt, men den där jävla dammsugarfoten har gått sönder så jag har fått lov att laga med lite lim och maskeringstejp. HAHA.
Fixade lite gröt åt Sonny efter att jag hade dammsugat men inte ens de villa han ha.
Så vi hoppa in i duschen och nu ligger Sonny och sover och jag dricker kaffe och väntar på att BB ska börja nån gång. Och det är hela 30 min kvar, så vad ska man göra dom 30 minutrarna då???

Imorrn bitti kommer mamma hem till mig=) Och Sonny får nog vara hemma från dagis imorrn då han är ganska förkyld och har haft lite feber idag.

Aja nu ska jag kolla runt lite innan jag sätter mig vid TV:n. Så jag skriver nog ett par rader imorrn igen.

Älskar min familj<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0