Söndag- Morsdag

Hej på er där ute!

Grattis till alla mammor på morsdag, och ett speciellt grattis till min underbara mamma som är världens bästa och underbaraste mamma=)

Sonny bestämmde sig för att vakna 5.50 imorse vilket jag tyckte var väldigt tidigt. Men så är han jämt när det är någon som sover här.
Jag klev upp strax efter halv sju och drack kaffe som mina småbröder hade gjort.
Kollade lite på tv med Sonny, pojkarna och mamma innan det var dags för frukost.
Men jag slapp diska vilket var väldigt skönt.

Sen fixade jag lite mer nytt kaffe och jag och mamma gick ut på balkongen och drack kaffe och tog en rök.
Kollade lite mer på tv och sen gjorde vi oss i ordning och mamma gick ut med Harry. När hon kom tillbaka så gick vi upp till lekparken, men först åt vi glass.
Efter en stund i lekparken så gick mamma till affären och handlade sen kom hon men ropade dit Pojkarna och Sonny. Då kom Sonny springades med en bukett blommor till mig:).
Mitt andra år som mamma på morsdag:).

Sen hem och fixade lite lunch men blev bara korv med bröd. Det är alldeles för varmt för att äta.
Sonny sov middag drygt en timme och när jag hade väckt han så gick vi ner på byn igen.
Jag och mamma spelade på V75 igår och när vi rätta så trodde vi inte att det var någon vinst, men sa de till mamma att vi tar med den ner och rättar den.

Så jag gick in och rättade den så säger han som kollade: Blir du besviken om jag säger (sen blev det tyst) att du har vunnit 779. Och jag sa att jag inte trodde honom men vi hade vunnit så mycket:)
Snacka om att jag blev glad. Såvi spelade för 200 idag och hoppas på att vi vinner idag också.
Och så ska jag spela bingolotto ikväll och hoppas även på vinst där också:).

Så vad ska man hitta på nu, det är för varmt för att vara ute tycker jag och jag vill inte att Sonny ska bränna sig.
Just nu kollar han på jake och piraterna och äter vindruvor och jag sitter här och skriver lite.

Men nu ska jag avrunda detta inlägg och så skriver jag nog mer senare ikväll.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0