Söndag- Solen är framme

God morgon på er där ute!

Skriver lite nu då.
Igår hände de inte mycket, tog de mest bara lugnt. Mår inte speciellt bra, men kan inte skriva varför. Mycket som händer runt omkring bara.
Var ute på ett par promenader och hade främmande igår.

Vad händer idag då.
Henrik kommer förmodligen snart för han ville komma och dricka kaffe här på morgonen och jag börjar bli riktigt kaffesugen.
Innan kaffe ska jag iaf fixa håret och få på mig lite kläder.

Sen ska vi upp till lekparen, passa på medans de är fint väder, för i veckan blir de dåligt väder igen.
Sen vet jag inte vad vi hittar på kanske ar några promenader idag med.

Nej jag skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0