Söndag- Solen Skiner

Hej på er där ute!

Skriver lite grann igen då.
Jag har fått sovit hela natten med undantag att Sonny kom över till min säng.
Vaknade av att Sonny satt och grejja med något i min säng, trodde klockan var mer än de var . Kl var 6.20 när jag vaknade av Sonny.

Trodde nog kl var mer pga att de var så ljust i rummet.
Så jag klev väl upp vid 6.45 ungefär då satt vi oss och kolla på TV och nu har vi hunnit äta frukost och jag har diskat undan och sitter nu med en kopp kaffe.

Så vad ska vi hitta på idag?
Tror de får bli en promenad lite senare och höra om mamma och resten av familjen ska med ut.
Fast först ska vi klä på oss och så. Och jag ska dammsuga av lite hade jag tänkt mig.
Kanske går och köper oss lite glass då blir Sonny glad.

Nu springer Sonny runt och härjar och kommer emellan åt hit och pekar på sin arm där harn har fått "tatueringar" och han vill ha på benen och magen osv.

Nä nu dags att börja grejja lite här hemma.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0