Söndag- Trök väder

God morgon på er!

Sonny och jag har varit uppe sen 6.14 ungefär. Sonny är fökyld och gnällig och lite feber.

Drar en kort sammanfattning över dagarna som jag inte har skrivit.
Torsdag kväll så gjorde jag en sak jag inte trodde att jag skulle göra. Först under dagen så piercade Henke mitt öra. Han skulle fixa min tatuering på kvällen, men sladden till själva maskin var inte med*suck*. Men en sak jag har gått och funderat på är om jag skulle våga pierca bröstvårtan. Så jag har en piercad bröstvårta nu jag. AHHHH.. Det gjorde inte ont att pierca sig i bröstvårtan, men man blir extremt känslig. De gör ondare att pierca naveln och det känns ju knappt när man gör de.. 

Fredagen så gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan för att vara barnvakt då mamma skulle på begravning. Så vi hann umgås lite med mamma innan hon åkte. Sen tog gick vi och åt pizza. De var jag, Sonny, Henrik, Alex, Philip, Richard och Richard flickvän. Beställde pizza och Sonny skulle dela med mig och Richard och hans tjej skulle dela, så skulle bara beställa 5 pizzor med de blev 6 st ändå. Men men de gick ju de å.
Efter att vi hade ätit gick vi upp till mormor igen för att byta på Sonny, sen drog vi till dollar store.
Skulle köpa nya gardiner och lite annat. Det blev öljettkappa.
Sen tillbaka till mormor och lekte lite i lekparken:)
När dom kom hem igen så gick Henrik och jag ner på stan för att åka hem.
Tog de lugnt på kvällen när vi kom hem. Lade ansiktsmask och bara latade, sen sängen.

Lördagen så for jag upp ur sängen. Hade ställt klockan på 5.40 då jag skulle jobba igår mellan 7-14. Men jag hade glömt att kryssa i att den skulle ringa på en lördag. Så jag vaknade 6.08 och stressad blev jag. Skulle hinna ut med hunden också. Men kom faktiskt hemifrån 6.25.
Var på jobbet 6.45. Dagen gick skapligt fort men trött var jag.
Kom hem och fick träffa min moster som jag inte har träffat på ett tag, det var kul och sen kom mamma en sväng också.
Sonny och jag tog med hunden ut och gick upp och handlade så vi skulle kunna äta något.
Men inte kul att laga mat då Sonny knappt äter när han är förkyld.
Sonny la sig ca 19.45 och somnade nästan på engång.
Sen var det lugnt ett tag och runt nio gick jag ut och möte en tjej som skulle pierca sig så hon var här ca 2 timmar igår kväll.
Innan hon skulle gå hem så låg Sonny och grina och ropade på Alle. Måste ha varit nån otäck dröm då han försökte slå undan mig när jag kom in och skulle trösta honom.

Och idag är det söndag och Sonny har lite feber, jag sitter och dricker kaffe nu och ska väl strax fixa frukost. Vet inte vad vi ska hitta på idag, men roligt väder är det inte iaf.
Försöka väcka liv Henke också.

Skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0