Tisdag- Förmiddag och fint väder

Hej på er där ute!

Nu skriver jag lite grann då och självklart med en kopp kaffe.
Som sagt så var jag och jobba igår 16-20. Polen ringde strax före kl 16 igår och frågade om jag kunde jobba samma tid idag, men tyvärr så hade jag ingen barnvat till de. Så jag frågade om dom hade nå dagtider och att jag vill ha de ett tag framöver.
Skönt var de att jobba, men var skapligt trött igår så jag visste nog inte riktigt vad jag gjorde eller jo klart jag visste vadjag gjorde men de var så de kändes i huvudet.

När jag kom hem igår så berätta Henrik att Sonny gått hela vägen nere vid hamnen och hem igen och dom hade ätit glass nere vid hamncafé. Så Sonny var säkert nöjd.
Och han hade somnat utan välling igår och han vaknade efter tolv i natt sen fick han sova bredvid mig så jag har sovit ca 7 timmar i sträck inatt och Sonny också med undantaget att han vaknade till vid tolv.

Och Sonny vaknade väl vid 6 tiden imorse tror jag och jag ville absolut inte vakna då, så Sonny lekte och hade sig och fick även sparkar igen utav honom, så jag klev upp kl 7.30.
Vi har hunnit med att äta frukost, diska och jag har duschat och nu sitter jag med en kaffe och Sonny kollar på firma fantasi flytt.

Så snart ska jag klä på Sonny sen beger vi oss mot lekparken nu när de är så fint väder och efter lekparken ska vi handla lite för idag ska jag göra våfflor:)
Och vad händer senare de. Jag har ingen aning faktiskt. Det visar sig vad som händer.

Men jag skriver nog senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0