Tisdag- fullspäckad dag

God kväll på er där ute!

Nu sitter jag här igen, men nu har allt lugnat ner sig efter denna fullspäckade dag.
Vi var ju som sagt ut med hunden och när vi kom in så bakade vi en kladdkaka.
Innan mamma kom hit så kom Henke hit och efter ett tag så kom mamma också.
Då blev det kaffe och kladdkaka med grädde och jordgubbar, gott var de kan jag lova.

Dom åkte här ifrän vid 13.50 ungefär och när dom åkt så somnade Sonny , så de blev en middagslur för honom medans jag bara satt och efter ca 20 min så fick jag sms av Vippan så hon kom hit på en kaffe och åt mat med oss, som idag fick bli pasta och köttfärssås.
Efter maten så plockade jag undan, sen mötte vi upp Carro och Sebastian här utanför för att gå till lekparken så dom skulle få leka av sig.
Och energi till tusen har dom här två pojkarna kan jag lova. Dom jagade varann och sprang och skratta och härmade även varandra sen.

Sen följde Carro, Sebastian och hennes kille med ut på en promenad med Harry. Trevligt när man får sällskap måste jag säga.
Och nu då, Sonny somnade vid halv nio eftersom vi var hemma ca 20 tiden, så jag har precis duschat och varit ut med hunden en sista vända för idag. Så jag ska snart göra mig någon smörgås och kolla på Big Brother.

Så imorrn ska vi ta sällskap med Carro och Sebastian till dagis så följer Carro med upp till mig en sväng efter vi har lämnat barnen på dagis.

Nej nu avrundar jag detta med att säga god natt allihopa.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0