Tisdag- Härligt väder

Hej på er där ute i den soliga världen!

Vad bra humör man får när det är fint väder och jag har faktiskt jeans shorts på mig idag. Så Sonny och jag matchar varann idag för de har han också.
Precis kommit in från en promenad med hunden, så nu väntar vi på att mamma/momo ska komma hit. Hon kommer om ca 15 min så jag ska strax sätta på lite kaffe, sen ska jag ner på banken och sen på ett möte.

Mamma blir här till i kväll med pojkarna.
Ja vad gjorde vi igår när mamma och pojkarna hade åkt. Vi kollade lite på tv innan jag fixade middagen och efter vi hade ätit så fick Harry sin mat och jag diskade sen tog vi oss en promenad.
Dammsög även innan vi gick ut, men på fredag måste jag köpa en ny dammsugarfot och påsar till dammsugaren.

Sen igår hände inte så mycket mer än att jag blev deppig över att de var sista avsnittet på sista säsongen av SoA och dom vet inte när säsong 5 kommer hit.. SNYFT.
Så jag får väl börja titta från säsong 1 då, men vad gör de för den säsongen har jag inte sett.

Nej nu ska jag fixa kaffe och plocka lite innan mamma kommer.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0