Torsdag- Eftermiddag solen skiner

Hej på er där ute!

Passar på att skriva nu när Sonny sover lite middag.
Härligt väder idag också. Och vi har varit ute större delen av dagen.
Vi var uppe vid 6.45 eftersom vi hade tvättstugan idag.
Vid halv åtta så komma mamma, drack lite kaffe sen sprang jag ner i tvättstugan igen och när jag kom upp blev det frukost för oss tre.

Efter frukost så gick vi ut med hunden så han fick göra sitt och bada lite.
Hem och grejjade lite och var ner i tvättstugan.
Strax innan tio så gick vi ner på byn och var hemma igen strax efter tolv.
Hann vara hemma ett tag innan vi gick med till bussen som mamma och pojkarna skulle åka med. Och nu har vi varit hemma knappt en timme och Sonny sover.
Själv sitter jag med en kopp kaffe.

När Sonny har sovit klart så ska han få sig lite mat så ska vi vänta på att vi ska ner till lekparken med Carro och Sebastian om dom vill med ner såklart:)

Just ja, nu väntar jag på en inloggning så jag kan söka lägenhet. Så till hösten blir det förmodligen flytt. Bara hoppas på att man får någon lägenhet också. Ville verkligen inte vara kvar här.

Men men nu ska jag kolla runt lite grann innan Sonny vaknar och vi ska ut och få oss lite mer färg:P

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0