Torsdag- Jobbat

Hej på er där ute!

Passar på att skriva ett kort inlägg nu när jag har lite tid över.
Jag vet jag har inte skrivit på ett par dagar nu men men har haft sina anledningar till det.
Det har varit så fint väder och så har jag jobbat idag.

Polen ringde igår och fråga om jag ville jobba idag och självklart så sa jag ja till både i dag och måndag.
Började iaf kl 7 imorse och Sonny kl 6.30. Trodde jag skulle ha svårt att komma upp imorse men typ flög upp ur sängen. Och vi var klara redan 5.55 med att ha klätt på oss och bäddat sängen.

Gick till dagis typ 6.20 och var där när dom öppnade. Och jag var på jobbet 6.50.
Och dagen har rullat på med fart.
Så när jag slutade så var det bara att skynda hem och börja i tvättstugan som började kl 14 och då slutade jag jobba.

Aja nästan klar i tvättstugan nu iaf. En maskin kvar efter dessa som jag körde igång för en halv timme sen.

I förrgår kväll så blev jag tatuerad på över armen så den var min 10:e tatuering då. Men bild kommer när den är helt klar om jag kan hålla mig tills dess.

Nej nu ska jag fortsätta här.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0