Torsdag- Kväll

Hej igen!

Skriver väl lite till då. Skulle ha fått främmande nu på kvällen, men blev inget får se lite senare om man är vaken då vill säga.
Ja jag blev klar i tvättstugan strax före kl 19. Och när jag var ner och hämtade sista tvätten så trodde jag att hjärtat skulle hoppa upp i halsgropen på mig, fy f*n vad rädd jag blev. Stängde inte dörren ordentligt så hörde jag hur de gick någon i källaren sen rätt som de är så öppnas dörren och jag hoppa till och sa shit. Var bara en som undrade om jag var klar och om hon kunde få tvätt, och de fick hon eftersom jag var klar.

Ja vad ska man hitta på en kväll som denna, trött är jag inte heller.
Sonny somnade kl 19.30 och jag har hunnit duscha och plocka ögonbryna och funderat massor.
Men nu ska jag iaf sätta mig framför TV:n och glo. Sons of Anarchy börjar ju snart=)

Skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0