Torsdag- Kväller

God kväll på er där ute!

Skriver ett kort inlägg nu då.

Efter att jag skrev sista vändan så har vi inte gjort nå mycket. De blev inge lekpark nu på kvällen.
Men jag och Sonny tog oss en promenad med hunden och gick upp till affären och köpte glass och kalas puffar.
Kom hem efter det och kollade lite på TV innan de var dags för kvällsmat som blev fil och puffar och guud så han åt.

Sen fick det bli en dusch för Sonny och nu ligger han och sover. Och jag har duschat:)

Strax så ska jag gå ut med hunden en sista vända, sen måla naglarna och kolla på Big brother.
Sen händer inte mycket mer.

Morgon dagen ser ut så här:
Kliva upp runt sju tiden, Klä på oss och äta frukost, ge hunden mat och gå ut med honom innan de är dags för oss att bege oss till Ludvika för att bada på badhuset.

Resten av dagen har jag inte klar än.
Men nu ska jag ut med hunden innan big brother börjar.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0