Torsdag- Sonny förkyld

Hej på er där ute!

Nu har jag inte skrivit sen i måndags. Men det pga att jag inte har velat och att de varit mycket runt i kring.
Men tur säger jag som har två stycken jag kan prata med när jag behöver det.
Tack Lisse för att du kom hit igår så jag fick prata av mig lite.

Så vad har hänt denna vecka då som jag kan skriva här.
Faktiskt inte mycket, bara varit lugnt.
Sonny har varit på dagis och jag har städat och tvättat som vanligt..

Igår så var de tvättdag för mig. Men blev klar innan halv ett. Och jag hade så lite tvätt så hörde med brorsan om han hade nå som skulle tvättas. Han bor här för tillfället.. Eller jag denna vecka tror jag att de blir bara.. Vet inget mer om de.

Och igår så kom förkylningen tillbaka till oss. Sonny är förkyld men bara snuvig än så länge.
Men det märks ju om det blir värre.

Imorrn så tar vi bussen in till stan ska vara där med mina syskon imorgon när mamma ska på begravning.
Så jag och Henke ska vara barnvakt. Så hoppas det är fint väder imorgon och jag hoppas mina syskon orkar gå mycket imorgon annars får de bli buss dit jag vill:P

Vill till dollar store och kolla efter nya gardniner, har tröttnar så ini bomben på mina gardiner jag har. Usch.

Och jag lördag söndag så ska jag jobba, och tackar åter igen min bror som ställer upp och hjälper mig.

Och vad ska man då hitta på idag då, ska strax värma på lite lunch åt Sonny sen ska vi nog ut på en promenad medans det är uppehåll. Eller jag hoppas på att det inte ska regna överhuvudtaget.

Nej nu ska jag fixa lite här hemma. Och ge Sonny lunch sen ut och när vi kommer hem så ska jag dammsuga tror jag.

Just ja jag är hundägare ett tag framöver:)

Till min mamma och mina syskon vill jag säga: Jag älskar er och finns för er oavsett vad<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0