Torsdag- Tråkigt väder

God morgon på er där ute!

Här har vi varit uppe sen strax före kl 6. Men Sonny vaknade vi 5 tiden. Åhh Trött är jag. Men jag får lägga mig när Sonny sover middag om han gör de vill säga.
Mamma och Alex åkte med bussen som åkte ca 6.10 imorse. Och dom är nu framme i Falun, så lycka till på operationen Alex.

Vid 7 tiden så åt vi frukost med Philip och han gick till skolan för ca 40 minuter sen så nu är de bara jag och Sonny och hunden hemma.
Så nu är de snart dags att gå ut med hunden i detta ruggiga väder. Går vändan upp mot byn så vi kan gå in på affären också. Glömde köpa sköljmedel igår. Har tvättstugan på eftermiddagen.

Så vad händer mer idag då? Ingen aning får bli en lugn dag idag faktiskt. Mår inte speciellt bra.
Täppt i näsan som bara den och fryser som f*n.

Nej nu ska jag ta fram kläder åt oss och få på oss de också sen är de dags att gå ut.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0